1. home
  2. Над 120 BILLA магазина в страната ще бъдат оборудвани с каси на самообслужване до края на годината

Над 120 BILLA магазина в страната ще бъдат оборудвани с каси на самообслужване до края на годината
 

 

23/02/2024 - BILLA България продължава активно да въвежда хибридния модел на плащане в търговската си мрежа в цялата страна. Към днешна дата, 83 обекта в 30 града в страната са оборудвани с каси на самообслужване, като плановете на компанията са до края на годината тези магазини да надхвърлят 120. Експресните каси са едно от съвременните нововъведения в ритейл сектора, като основните им предимства са бързината и удобството, които осигуряват на клиентите.


„Нашият фокус е не само във физическата имплементация на касите, но и в мотивирането на клиентите ни в цялата страна да изпробват това решение и да се възползват от многобройните му предимства.“ споделя Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България и допълва „Като веригата с най-голямо покритие в България, наша задача е да въвеждаме съвременните европейски тенденции в пазаруването в повече градове, включително и в най-малките. Вярваме, че това допринася за цялостното развитие на потребителската култура в страната.“


Подобряването на потребителското преживяване е основен фокус в политиката на компанията, която активно инвестира в модернизирането на своите обекти. С внедряването на каси на самообслужване във все повече свои магазини, BILLA стимулира клиентите да се възползват от предимствата им, пазарувайки със своето темпо и според собствените си предпочитания. Self-check касите допринасят и за по-добрата ефективност на бизнеса, като дават възможност на служителите в магазините да отделят повече време на обслужването на клиентите и зареждането на стока.


BILLA България започва да въвежда в обектите си хибридния модел на плащане още през 2020 г., като пилотният магазин на веригата е в Мол Марково тепе в гр. Пловдив. За последните 4 години компанията е интегрирала над 300 каси на самообслужване в цялата страна, като въвежда такива както в новооткритите си обекти, така и в магазините, които отварят отново след реконструкция. От веригата отчитат, че клиентите все по-бързо и лесно се научават да използват експресните каси – към момента тяхната средна скорост при сканиране на продукт е между 6 и 7 артикула в минута.