BILLA България направи първата копка на нов търговски обект в град София
 

 

Компанията ще инвестира над 4 600 000 лв. в строителството и техническото оборудване на новия си обект в столицата


06/04/2022 - BILLA България започна изграждането на нов търговски обект, разположен в кв. „Модерно предградие“ на бул. Европа №2, град София.

Екипът на търговската верига и партньори-изпълнители на проекта, направиха символичната първа копка, след като бе отслужен тържествен водосвет. Обектът ще предложи модерно пространство за пазаруване, в което клиентите ще открият богато разнообразие от свежи продукти на достъпни цени.


„Всяко начало носи много вълнение и отговорност, за това, което предстои да бъде изградено, ето защо днес се събираме с партньорите и екипите, които правят едно такова начинание успешно. Експанзията на търговската верига продължава с активни темпове, независимо от всички предизвикателства на настоящата ситуация, за да бъдем близо да българския потребител, да насърчаваме българското производство, предоставяйки му търговска територия и да разкриваме нови работни места,“ сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.


Новият обект ще разполага с обща площ от 1 500 кв. м., като търговската и касовата зона на магазина ще бъдат разположени върху 925 кв.м. С цел осигуряването на повече комфорт, локацията ще предложи 74 паркоместа, сред които 4 места за хора със специални нужди и 2 с възможност за зареждане на електромобили. Магазинът ще разполага с нови енергоспестяващи решения в унисон със стратегията на компанията за ефективно използване на природните ресурси, а клиентите ще разполагат с възможности за избор на висококачествени продукти, сред които артикули от собствените марки на веригата - „BILLA Градини“, „Българска ферма”, Clever, BILLA и BILLA Premium, както и такива на доказани български производители.


Строежът на новия магазин е част от дългосрочната стратегия за активно разширяване на търговската мрежа в цялата страта. Компанията продължава да обновява броя на обектите си, като допринася и за икономическото развитие на среднонаселените региони и дава достъп на повече клиенти до разнообразието от продукти, които предлага.