BILLA добавя нови 12 страници с промоционални оферти в онлайн брошурата си
 


Веригата стартира годината с нова онлайн брошура, която изкушава клиентите с още повече седмични намаления и подкрепя отговорното отношение към ресурсите


10/01/2022 Още в първите дни на новата година, BILLA е готова с изненади за своите клиенти.

Една от тях е обновяването на седмичната онлайн брошура с допълнителни 12 страници с промоционални оферти. Върху новите електронни страници, клиентите ще открият изобилие от атрактивни седмични намаления и богато разнообразие от висококачествени артикули на достъпна цена. Сред тях са свежи плодове и зеленчуци, прясно месо от български ферми, изкусителни сладки и солени печива, както и широко портфолио от продукти от собствените марки на търговската верига – Clever, BILLA, BILLA Bio и BILLA Premium. 

Новата онлайн брошура представя още по-голямо разнообразие от специални промоции за притежателите на BILLA Card и гарантира бърз достъп до онлайн игри, и актуални лоялни кампании на веригата. Маркирани с тематичен знак, тези оферти ще предлагат намаление от 25% на продуктова група, наред с останалите предимства, които картата за лоялни клиенти осигурява, превръщайки се доказан инструмент за бюджетно пазаруване. 

Считано от 13 януари, на касата във всеки магазин на BILLA в страната потребителите ще могат да получат специален еко-стикер, изработен от сертифицирана хартия. Той е предназначен за залепване върху пощенските кутии, разположени в жилищните кооперации, и има за цел да покаже отказ от получаване на промоционални хартиени брошури. Това е указано и в текста, изписан върху самия стикер. По този начин, търговската верига насърчава своите клиенти да съдействат за намаляване на разхода на хартия и увеличава добавената стойност на потребителското преживяване. 

„Ние, от BILLA България, целим да отговорим на очакванията на клиентите, като се адаптираме към навиците им за пазаруване. Независимо дали са традиционалисти или предпочитат дигиталните решения, непрестанно търсим иновативни възможности за подобряване на техния комфорт и насърчаване на разумното пазаруване с грижа за околната среда“, сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България. 

Обновяването на онлайн брошурата и кампанията с еко-стикера са поредната стъпка на търговската верига, в подкрепа на стратегията за устойчиво развитие и отговорното отношение към природните ресурси. 

Актуалната седмична брошура можете да откриете в сайта на веригата: https://www.billa.bg/promocii/sedmichna-broshura.