Онлайн магазинът на BILLA вече е достъпен и в Плевен през платформата Glovo
 

 

В периода 11–24 април веригата предлага безплатна доставка за поръчки над 50 лв. във всички градове, в които услугата е налична


11/04/2024 - Онлайн магазинът на BILLA вече е достъпен и в Плевен през платформата Glovo. Всички плевенчани могат да се възползват от бърза и лесна доставка на близо 5000 продукта. Сред тях са и ястия от топлата точка, месо на скара, печива от „BILLA Пекарна“, винаги свежи зеленчуци и плодове, деликатеси, месо и риба. Разнообразният асортимент включва и широк набор от нехранителни стоки за дома и продукти за домашните любимци. По случай експанзията на онлайн канала си, в периода 1124 април, BILLA ще предлага безплатна доставка за поръчки над 50 лв. във всички градове, в които услугата е активна – София, Пловдив, Варна и Плевен.


Стартирахме нашия виртуален магазин с една ясна цел – да предоставим на нашите клиенти безупречно потребителско преживяване. От лесния избор на продуктите онлайн до навременната доставката на винаги свежи и качествени продукти. Изграждането на успешен бизнес модел, следващ съвременните нужди на потребителите, ни позволи за изключително кратко време да се утвърдим в сферата на онлайн търговията и за по-малко от година да направим достъпна тази услуга в 4 града в страната – София, Пловдив, Варна и Плевен. каза Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.  


За да осигури високото качество на услугата, BILLA изгражда отделно звено във всеки от магазините, участващи в проекта. Служителите в него са фокусирани изцяло върху обработката на онлайн продажбите. Този подход разкрива и напълно нова за компанията, а и за пазара, позиция – така наречените „пикъри“, които с грижа и внимание подбират всеки един продукт от клиентската поръчка.


Асортиментът в онлайн магазина на BILLA е адаптиран към съвременните нужди на потребителите, които в своето забързано ежедневие не винаги имат възможност да отделят време за пазаруване или за приготвяне на храна у дома. Сред основните предимства на услугата е, че потребителите получават продуктите на цени, същите като в магазина, възползват се от предимствата на лоялната програма, както и от специалните оферти, които са в седмичната брошура.