Расте търсенето на артикули за дома и свободното време в BILLA
12/07/2023 - Всеки втори потребител в България счита нехранителните продукти, като електроника, играчки, артикули за дома и градината, за важен фактор при избора на локация за пазаруване на хранителни стоки. Това показва вътрешно изследване на потребителските нагласи, проведено през юни тази година. Като основен мотив за закупуване на такъв тип стоки от хранителните магазини, респондентите посочват удобството и добрите оферти.
В отговор на потребителското търсене, BILLA България разшири значително регулярния си асортимент от нехранителни продукти в началото на годината, като в периода януари-юни категорията отбелязва близо 40% ръст спрямо същия период 2022 г. Клиентите все по-често търсят в магазините на веригата, освен продукти за трапезата, стоки за дома, семейството, хоби, спорт и свободно време. Най-голям е ръстът при пособията за почистване и детските играчки.
Водещо предимство на нехранителните артикули в BILLA са доказаните производители и атрактивно съотношение цена-качество. Продуктовите серии са разнообразни и отговарят на търсенето спрямо сезона и празниците в календара – сред тях са серии от инструменти за колата, пособия за градинарство, грил, кухненски уреди, артикули за плаж, къмпинг и спорт. В мрежата на веригата клиентите могат да намерят изгодни оферти от марки, като Lego, Gardena, Puma, а в следващите месеци предстоят специални оферти на продукти от американската компания за кухненски принадлежности – Tupperware, детски играчки Barbie, както и много други доказани български и световни брандове.
Разнообразни предложения от качествени и трайни продукти за дома и семейството на цени, които не натоварват семейния бюджет, ще бъдат налични и в седмичните брошури на веригата.