1. home
  2. Всеки пети клиент на BILLA в София използва каси на самообслужване

Всеки пети клиент на BILLA в София използва каси на самообслужване
 

 

Веригата продължава да увеличава достъпа до услугата в магазините си в цялата страна


BILLA България отчита все по-голям интерес от страна на клиентите си към касите на самообслужване, които позволяват на потребителите сами да маркират стоките си и да извършват плащане с банкова карта. Общо 64 магазина на веригата в страната разполагат с 260 модерни и лесни за използване експресни каси, които ускоряват процеса на пазаруване и пестят време на потребителите. Self-check касите са най-популярни в София, където всеки пети клиент на BILLA се възползва от услугата, когато и двата типа каси са свободни. Освен в столицата и в останалите големи градове, като Бургас и Пловдив, модерното решение за бързо пазаруване набира привърженици и в по-малки градове, като Банско и Пирдоп.


„Нашият стремеж в BILLA е да бъдем максимално близо до нуждите на нашите клиенти, да се съобразим с тяхното ежедневие и стил на живот. Ето защо поставяме фокус върху лекотата и удобството при пазаруване. Независимо дали клиентът предпочита да заплати продуктите си сам, или да бъде обслужен от служител, нашата цел е това да се случва максимално лесно, бързо и безпроблемно. Въвеждането на касите на самообслужване е поредна стъпка към осигуряването на по-добро цялостно потребителско преживяване за нашите клиенти в цялата страна“ – коментира Валтер Волф, главен оперативен директор на BILLA България.


От 2021 г. насам BILLA работи активно за внедряването на каси на самообслужване – в момента self-check каси са налични в 24 от общо 47 града, в които веригата има магазини. До края на годината обектите BILLA с каси на самообслужване ще стигнат 80. По данните на компанията, клиентите предпочитат бързите каси, когато пазаруват малко продукти – 80% от сметките, направени на тях, са за 7 или по-малко артикула.