Работа в Логистика
Длъжности в нашия логистичен център в съответните отдели:
Ръководител Логистика – отговаря за коректното и оптимално планиране, бюджетиране и взимане на всички мерки, свързани с управлението на логистиката.
Ръководител склад – отговаря за оперативните процеси: от пристигането на стоката в склада, до изпращането ѝ към магазините.
Ръководител „Администрация“ – работи с информационната система в склада, като поддържа база данни за стоковия и информационния поток, и управлява всички процеси и проекти.
Координатор "Материално снабдяване и поддръжка в Централен склад" – снабдява с необходимите материали за работа в склада и отговаря за поддръжката на оборудването.
Диспонент – планира и осъществява процеса на поръчките в склада.
Ръководител "Експедиция" – осъществява и контролира процеса на експедиция на стоките от склада.
Складов работник – отговаря за разпределението и обозначаването на стоките, които тръгват от склада.
Шофьор товарни автомобили – грижи се за доставката на стоката до магазините.
Приемчик – осъществява ефективен прием на стока в склада, като контролира нейното качество и количество.
Отдели в логистичен център:
Отдел „Администрация“ – грижи се за поддържането на база данни за стоковия и информационен поток в склада, както и ефективна организация и контрол на процесите там.
Отдел „Прием на стока“ – отговаря за управлението и координацията на процесите, свързани с приема на стока.
Отдел „Комисиониране“ – разпределяне на стоката по заявки и филиали.
Отдел „Експедиция“ – координирa транспортирането до магазините.
Отдел „Диспозиция“ – грижи се всички стоки да са в наличност за поръчка от магазините.
Отдел „Рециклиране“ – контролира качествено и количествено процеса на движение на амбалажа в склада.