Работа в Централен офис
Стратегически отдели в Централен офис:
• Управление на категориите - развиват собствените марки и всички продуктови категории, които присъстват в богатия асортимент в магазините чрез подбор на доставчици и артикули.
• Продажби - дефинира прилагането и обезпечаването на планираните стойности за търговската зона с цел да се гарантира постигането на най-добрия възможен резултат от компанията и разширяване на пазарния дял.
• Оптимизация вътрешни процеси и проекти - оптимизиране на съответните процеси и системи в „Продажби“, с цел ефективно функциониране на магазините.
• Технически отдел - осигурява изграждането и снабдяването на магазините с необходимото оборудване, грижи се за поддръжката на съществуващите ни обекти и тяхната модернизация.
• Експанзия - осигурява разрастването на магазинната мрежа чрез идентифициране на нови подходящи локации в страната и административно управление на процеса по договаряне на условия за строеж, наем и развитие на инфраструктурата.
• Човешки ресурси и администриране на персонала - обхващат целия „житейски“ цикъл на един служител в компанията - подбор, назначаване, обучение, развитие, напускане.
• IT - обезпечава безпроблемното функциониране на всички IT-системи във филиална и логистична мрежа, както и в Централен офис.
• Счетоводство - осигурява и контролира правилната подготовка на салдото и месечното/ годишното приключване с всички свързани дейности според спецификите на компанията.
• Контролинг - осигурява коректна и навременна отчетност на бизнес резултатите, координация и подготовка на бюджета.
• Маркетинг - развива рекламни и имиджови кампании, комуникира промоционални активности, управлява програмата за лоялни клиенти и дигиталните приложения, придържайки се към международните BILLA стандарти.
• Контрол на качеството - наблюдава безопасността на храните в съответствие със законовите регламенти и международни стандарти на REWE Group.
• Недвижима собственост - отговаря за продажбата на недвижима собственост, както и за отдаването под наем на площи в магазини BILLA, със специален фокус върху оптималния финансов резултат за компанията.
• Инфомениджмънт - осигурява постоянен анализ на пазара и генерира данни в помощ на правилното функциониране на различните отдели в Централен офис.
• Сигурност - осигурява координация и контрол на дейностите по сигурността във всички звена на компанията.
• Правен отдел - осигурява юридическо обслужване на всички отдели на компанията, законосъобразно съставяне и съгласуване на договори, заповеди и предписания.
• BILLA Сървис - осигурява планирането, организацията и контрола на целия процес на администриране, обработка и отчитане на ваучери.
• Спейсмениджмънт - осигурява оптимално планиране на пространството за разположение на продукти по регалите в магазинната мрежа, при спазване на изискванията на компанията и корпоративните принципи.